بهترین گوشی سامسونگ تا ۳٫۵ میلیون تومان

نوشته شده در 20 شهریور 1402
مقالات
بهترین گوشی سامسونگ تا ۳٫۵ میلیون تومان

فرقی نمی‌کند که در چه رده قیمتی‌ای می‌خواهید برای خرید گوشی اقدام کنید، شرکت سامسونگ سال‌ها است که در محدوده‌های مختلف قیمتی گوشی‌های متنوعی ارائه می‌کند. برای مثال، به‌طور کلی قیمت گوشی سامسونگ در ارزان‌ترین حالت ممکن می‌تواند به زیر ۴ میلیون برسد و در بیشترین حالت نیز تا ۸۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد. بنابراین، با هر بودجه‌ای قطعاً می‌توانید محصولی از این برند محبوب پیدا کنید؛ اما اینکه همه‌ی مدل‌ها ارزش خرید داشته باشند یا نه، جای بحث دارد.

خریداران گوشی‌های گلکسی سامسونگ جزو وفادارترین کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که دلایل مختلفی پشت این قضیه نهفته است. ازجمله‌ی این دلایل می‌توان به پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت، کیفیت ساخت مناسب، طراحی به‌روز و چشم‌نواز و قیمت رقابتی گوشی‌های سامسونگ اشاره کرد.

البته شاید برخی از کاربران بر این باور باشند که گوشی‌ شیائومی حداقل از‌ نظر سخت‌افزاری ارزش خرید بیشتری نسبت به محصولات مشابه سامسونگ دارد که خیلی هم بیراه نیست. سامسونگ فقط در گوشی‌های بالارده و نزدیک به پرچم‌دار از تراشه‌های قدرتمند استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا گیمرها به خرید گوشی‌های سامسونگ تمایل کمتری داشته باشند. 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳٫۵ میلیون تومان

گلکسی A04 سامسونگ

مشخصات گلکسی A04 سامسونگ دقیقاً مشابه برادر کوچک‌ترش، گلکسی A04e است و تنها در تراشه و دوربین اصلی شاهد تفاوت‌هایی هستیم. دوربین اصلی در گلکسی ای ۰۴ به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته و تراشه آن نیز که سامسونگ از ذکر نامش خودداری کرده، به نوع هشت‌هسته‌ای با دو کلاستر قوی و بهینه و حداکثر فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز تغییر پیدا کرده است.

این گوشی سامسونگ برای اجرای برخی برنامه‌های سبک مانند مدیریت حساب‌های بانکی و شبکه‌های اجتماعی کم‌وبیش مناسب خواهد بود و نباید انتظار زیادی از آن داشت. همچنین به‌دلیل فضای ذخیره‌سازی محدود ۳۲ گیگابایتی توصیه می‌شود از نصب اپلیکیشن‌های غیرضروری خودداری کنید تا دچار مشکلاتی مانند کُندی و اصطلاحاً هنگ کردن دستگاه نشوید.

برچسب‌ها: سامسونگ
جستجو
دسته‌ها
ویجت‌ها
برگشت به بالا
© کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه دیار همراه پایتخت می‌باشد
phone